ویدیوهای عالی همچنین فرصتهای تجاری عالی هستند. فیلمهایی مانند آواتار و شوالیه تاریکی نمونههای خارجی هستند و سریالهای اخراجی و جدایی نادر نمونههای داخلی این گونه فیلمها هستند. این روزها ساخت یک فیلم چند میلیارد دلاری غیر معمول نیست. در ایران بیشتر فیلم ها را فیلمسازان بزرگی چون مهرجوی، شیمی و کیارستمی ساخته اند. . آنها بیش از چند صد میلیون نسخه می فروشند. اما آیا تا به حال به فروش این فیلم ها فکر کرده ایم؟ چگونه تماشاگران را به تماشای یک فیلم تشویق می کنید در حالی که تماشا نمی کنند؟ پاسخ این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلمی اکران نشده باشد، ممکن است هرگز آن را نبینید. حالا این فیلم ساخته اسکورسیزی یا قصاب خیابانی شماست! یکی از موثرترین روش ها برای بازاریابی فیلم. در این پست با نحوه جلب توجه، علاقه و جذب افراد به سینما آشنا خواهید شد. الف از مراقبت به معنای مراقبت و مراقبت به معنای مراقبت و مراقبت، د از خواستن و الف از فعل به معنای توانایی و پاسخ می آید. این فرمول اساس هزاران کمپین تبلیغاتی است.مهمترین مرحله در این فرمول اولین قدمی است که توجه رهگذران را به خود جلب می کند و آنها را به نگاه ترغیب می کندبرای جلب توجه رهگذران نیازی به استفاده از تصاویر تحریک آمیز و پر زرق و برق ندارید. اگرچه این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است، اما جای تعجب نیست که چرا هالیوود به این نوع فیلم ها روی آورده است! طراحان می توانند از تصاویر بازیگران فیلم استفاده کنند و یا بخشی از حال و هوای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و …) را در داخل تبلیغات به کار ببرند تا برای بیننده قابل درک باشد. هیچ یک از این برچسب های کلاسیک به خصوص زیبا نیستند و هیچ کدام از آنها خلاقیتی در طراحی ندارند. اما آنها در جلب توجه بسیار خوب هستند. پسزمینههای جذاب کارتونی، نماهای سر و گردن بازیگران فیلم، و نورپردازی تنها برخی از راههایی است که عابران را برای دیدن بیلبورد برای چند دقیقه جذب میکند. آنها از تصاویر برای نشان دادن موضوع (جنبه اخلاقی و دراماتیک فیلم) بدون توسل به روایت، دادن مضمون فیلم) یا طراحی ساده (مانند مینیاتور) استفاده می کنند. -تبلیغات).(به این پست مراجعه کنید) این رویکرد می تواند به طور همزمان تأثیر، علاقه و علاقه ایجاد کندبدن جنیفر نمونه بارز تبلیغات نمادین است. تقلید عجیب (!) یک تبلیغ TrueBlood. در این تبلیغ از جذابیت جنسی، فضا و تضادهای فراوان برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. این تبلیغات به شما ایده ای از محتوای فیلم می دهد. این باعث می شود که فیلم برای طرفداران و طرفداران ژانر وحشت قابل فروش باشد. همه اینها با استفاده از تصاویر انجام می شود 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم ممکن است با فیلمی برخورد کنید که از تصاویر نمادین و انتزاعی استفاده می کند که با فیلم مطابقت ندارند. به عنوان مثال، فیلم شما یک درام یا هیجان انگیز است که نمی توان آن را با نمادگرایی توضیح داد. در این مورد بهترین ایده ای که می توانید داشته باشید استفاده از تصویری است که به بیننده ایده ای از داستان فیلم بدهد. بسیاری از بهترین پوسترهای فیلم مدرن از تصاویری استفاده می کنند که بیننده را در وسط صحنه قرار می دهد و باعث ایجاد تنش و انگیزه برای تماشاگر فیلم می شود.یکی از شخصیت های اصلی فیلم در حال حل یک مشکل بزرگ به تصویر کشیده شده است. برخی از افراد به یک تبلیغ نگاه می کنند و احساس می کنند باید فیلم را ببینند تا ببینند چه اتفاقی می افتد و بهترین تبلیغات فیلم Innendo از این رویکرد پیروی می کند.پس از دیدن تصویر بالا، تماشاگران از فیلم بهره زیادی نخواهند برد. درک کنید که این فیلم جنبه واقعی یا حتی روانی دارد. شاید گرم شدن کره زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر. در واقع گرافیست عمدا بیننده را گیج می کند. زیرا تنها راه فرار از این وسواس حضور در مقابل باجه بلیط فروشی است. این نوع طراحی بهترین راه برای طراحی تبلیغات فیلم های داستانی و روانی است. به دست آوردن این دانش دشوار است، اما با تمرین می توانید آن را به راحتی کسب کنید. شما می توانید هر تبلیغ فیلمی را که دوست دارید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط وقتی صحبت از پول می شود تبدیل می شوند! ابتدا تمرین کنید، بعداً راهنمایی بگیرید، خوب عمل کنید و در آخر انتظار پول داشته باشید. در عین حال این تمرینات مجموعه ای از نمونه های زیبا و خلاقانه را برای شما ایجاد می کند. به یاد داشته باشید، استفاده از نمادها و رنگ های ساده از دل فیلم شگفت انگیز است.تنها نام کیارستمی کافی است تا هوادارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد! اما در مورد گوش دادن عادی به من چطور؟ من اصلا کیارستمی را نمی شناسم یا سبک کیارستمی را دوست ندارم، چگونه خودم را متقاعد کنم که فیلم را ببینم؟ اینجا ما طرفدار هستیم و نه طرفدار طراحان گرافیکهمیشه باید به خاطر داشته باشید که شاید هیچ کس جیمز کامرون را نشناسد، بنابراین سعی کنید چیزی را در تبلیغات فیلم خود بگنجانید که مردم را به سمت فیلم بکشاند. اگر بتوانید آنها را در یک ویدیو ترکیب کنید (تحت تاثیر قرار نگرفته)، من آن را درست کردم. اما چگونه این کار را انجام دهم؟ تریلر فیلم Inglourious Basterds را در بالا تماشا کنید، یکی از هفتمین فیلمسازان و هنرمندان محبوب جهان، اما تریلر چیزی در مورد کارگردان بزرگ نمی گوید. همانطور که طرفداران تارانتینو به خوبی می دانند. این فیلم ساخته شده است. از طرف دیگر، طرفداران جدید کمتر به داستان این کارگردان علاقه دارند، پس چرا تارانتینو این تبلیغ را توضیح می دهد؟ در مرحله بعد، طرفداران قدیمی تولیدات او تارانتینو این فیلم را می بینند، بنابراین در اینجا نگاهی به طرفداران و بینندگان جدیدی داریم که نام تارانتینو را نشنیده اند. به طور کلی، عموم مردم بیشتر با بازیگران ارتباط دارند تا با تهیه کنندگان و کارگردانان. بنابراین ترسیم یکی از بازیگران اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ تاثیر تبلیغاتی بیشتری دارد.البته به یاد داشته باشید که قرار دادن عکس بازیگران در تبلیغات فیلم تنها یکی از راه های جلب توجه استاما این رویکرد، استراتژی تبلیغاتی تقریباً تمامی تبلیغات فیلم های ایرانی است و موضوع تا جایی پیش رفته که عفراوی مقاله ای در مورد این تبلیغات دارد و نویسنده از آنها به عنوان تبلیغات اصلی یاد می کند! چون تبلیغ فیلم ایرانی فقط تصویری از بازیگران از نگاه نویسنده بود. 2.3) سبک: جستجوی مناسب برای فیلم چه در حال فروش آثار هنری یا تجاری هستید، سبک مهم است. برخی از به یاد ماندنی ترین تبلیغات فیلم از سبک هنری فانتزی استفاده جسورانه ای کرده اند. چیزی که این تبلیغات را از رقابت هنری متمایز می کند هنر آنها (جناس مورد نظر) است (منظورم این است که فقط هنرمندان درک می کنند نه مخاطبان) و ناکارآمدی آنها این است که سبک تبلیغ با خود فیلم مطابقت دارد. اعلانهای مخاطبان در بالا نمونههای بارز استفاده موفق از این تکنیک است. این طراح با استفاده از رنگ زرد با رنگ های پس زمینه سرد برای ایجاد سبکی کمیک مورد توجه دوستداران کتاب قرار گرفت. همچنین، این پوستر درست است زیرا از همان نوع تصویرسازی فیلم استفاده می کند (یعنی نه برای نشان دادن مفهوم فیلم، بلکه کتاب).این سازگاری به قدری زیاد است که حتی می توان از این تبلیغ بر روی جلد دی وی دی و سایر مطالب تبلیغاتی استفاده کرد3) نکات کلیدی 3.1) ادامه روند سایر قالب های تبلیغاتی در نهایت پس از اکران فیلم با شکست های بزرگی روبرو خواهد شد. مشکل تغییر اندازه جلد فیلم دی وی دی. بسیاری از تولیدات علاوه بر دی وی دی های خود از تبلیغات نیز استفاده می کنند. با این حال، در میان فیلم های با کیفیت و با بودجه بالا، پوسترها همچنان به عنوان کاور دی وی دی استفاده می شوند. این بدان معناست که پوسترها، عناوین و عکسهای تبلیغاتی باید بهعنوان یک تبلیغ بزرگ در یک دیویدی کوچک ظاهر شوند، و یک آگهی پارک ژوراسیک با این شرایط مطابقت دارد. در اسلایدهای بزرگ و کوچک قابل مشاهده باشید. تبلیغات شما برای مدت طولانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، بنابراین باید واضح و بزرگ باشند. علاوه بر این کاور قابلیت جلب توجه و ایجاد علاقه را دارد. 3.2) قابل درک بودن اگر این فیلم یک سریال باشد، همیشه یک سریال برتر است. دفتر فروش بلیط برای من دلیل خوبی دارد. پرفروش ترین فیلم های این مجموعه از فیلمهایی که در تبلیغات و جشنوارهها خوب عمل کردهاند تا فیلمهای پرفروش تجاری مانند مجموعه هری پاتر، تعداد کمی میتوانند فروش خوبی را به اندازه این مجموعه تضمین کنند.به همین دلیل است که تبلیغات فیلم های سریال همیشه شماره گذاری می شوند. بهترین نمونهها، سری آگهیهای «پدرخوانده» هستند که معمولاً با یک تیتر بزرگ بالای بیلبورد و تصویری سریع و قابل درک هستند. این سه فیلم با استفاده از سبک و موفقیت تجاری فیلم های قبلی برای جذب مخاطب به بازار عرضه شدند.
برچسبآموزش طراحی پوستر آواتار پوسترهای فیلم ترفندهای کامپیوتری راههای بازاریابی طراحی پوستر عکس پوستر فیلم های تلویزیونی گرافیک کامپیوتریآموزش کامپیوتر نرم افزار گرافیکی
مطلب پیشنهادی
چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟
تصویر و رنگ پسزمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …