درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profiles را برای کاربران  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده است و راه را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز می کند. مطمئناً محبوب خواهد بود، اما ممکن است هنوز اکانت اینستاگرام خود را بازاریابی نکنید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. نمایه تجاری اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل چیست؟ بدون شک این عبارت را در مورد بازاریابی اینستاگرام شنیده اید و حتما اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن دارید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید، با صاحب صفحه از طریق تلفن، ایمیل یا آدرس صفحه در لینک موجود در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن به نقشه گوگل هدایت می شوید و موقعیت فروشگاه روی نقشه نشان داده می شود و با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری می توانید از ویژگی های کاربردی و سرگرم کننده ای بهره مند شوید که به شما کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر مدیریت کنید درآمد خود را افزایش دهید آن کمک می کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان استشما به راحتی می توانید حساب کاربری خود را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید، در عوض نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری اینستاگرام خود را تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک خود به یک نمایه تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه / شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل تنها کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای آموزش های تصویری مرحله به مرحله است. نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار آسان است. وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و در قسمت «تنظیمات کاری» به تنظیمات بروید، روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به حساب شخصی خود تغییر دهیدبرای تایید روی برگشت کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کاری خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دریافت Insights Instagram: تحلیل کنید که کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند چه کاری انجام می دهند. آنها از شخص ثالث (غیر رایگان) استفاده کردند. اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدید از پست ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان راحت تر شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد – تعداد دنبال کنندگان، تعداد پست ها، برداشت ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت، کلیک های ایمیل. سپس اطلاعاتی مانند جنسیت، سن و مکان را به دنبال کنندگان شما ارائه می کند.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2 را می دهد. قابلیت افزودن دکمه تماس برای حساب های دارای پروفایل تجاری مفید است، اما می توانید دکمه تماس را نیز به نمایه خود اضافه کنید.وقتی شخصی روی این دکمه کلیک می‌کند، می‌توانید از او بخواهید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد یا نقشه‌ای ارائه دهد که موقعیت شما را نشان می‌دهد.شغل شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که شغل خود را انتخاب کنید. بنابراین اگر اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از مزاحمت های اینستاگرام است، از منظر بازاریابی همیشه نمی توان از لینک های قابل کلیک استفاده کرد. بله، این تنها ارتباطی است که می توانید ایجاد کنید. از یک لینک در پروفایل خود استفاده کنید. اما استوری اینستاگرام یک جایگزین ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است، با این حال، همه نمی توانند از قابلیت افزودن لینک به استوری های اینستاگرام استفاده کنند. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید.محتوای محرمانه را بررسی کنید به عنوان یک مالک حساب تجاری، می‌توانید افرادی را که می‌توانند محتوای مارک‌دار را در پست‌های شما به اشتراک بگذارند، محدود کنید.این یک ویژگی مفید است که از سوء استفاده کاربران اینستاگرام از برند شما برای تایید پروفایل شما جلوگیری می کند. برای بررسی محتوای اصلی، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل روی دکمه تنظیمات اینجا کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید. منتخب محتوای برند ما را در اینجا بررسی کنید. می‌توانید از کلید برای روشن کردن درخواست اثبات استفاده کنید. می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که از آن می‌توانید محتوا را بدون تأیید در حساب خود آپلود کنید.

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …