چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای PDF را امضای الکترونیکی می نامند، یاد بگیرید که چگونه PDF را با Adobe Reader امضا کنید، امضا یکی از اصلی ترین ویژگی های احراز هویت است. با ظهور تجارت آنلاین، نیاز به امضای فایل های پی دی اف به وجود آمد. در این مقاله ساده ترین و کاربردی ترین روش امضای فایل های PDF را توضیح می دهیم. با افزایش پذیرش امضای اسناد PDF در مشاغل آنلاین، نیاز به امضای دیجیتالی چشمگیر شده است. در واقع، هنگام تغییر سبک تجاری، امضای اسناد PDF باید از قبل تکمیل شده باشد. در برخی موارد، فراموش می کنیم که فایل PDF را قبل از ویرایش آن امضا کنیم. پیش از این، برای امضای یک PDF، کاربران باید آن را چاپ می کردند و پس از امضا، کاراکتر را دوباره در PDF تایپ می کردند. برخی از شرکت ها نیز متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکاران ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید بخشی از قرارداد را تکمیل و هویت خود را با اضافه کردن یک امضا در پایان تأیید کند. امضاهای روی فایل های PDF را امضای الکترونیکی می نامند.امضای الکترونیکی برای امضای قرارداد بین مستاجرین و مستاجرین، اجرای پروژه، قراردادهای محرمانه برای استخدام‌های جدید، و رضایت‌های مرتبط با تحقیقات برای کاربران شرکت‌کننده استفاده می‌شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا، تصویری از امضای شخص است که در یک فایل پی دی اف قرار داده شده است. امضای الکترونیکی از امنیت و حفاظت بالایی برخوردار است و هویت امضاکننده تایید می شود. نحوه امضای فایل های PDF به طور کلی برنامه های زیادی برای امضای فایل های PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش فایل های PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این نرم افزار محصول ادوبی است و به طور ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای وارد کردن امضای الکترونیکی در یک فایل PDF ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس به برنامه رفته و فایل مورد نظر را در برنامه بارگذاری کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید تنظیمات Adobe را وارد کنیم. برای انجام این کار، به تب “View” بروید و مورد “ابزار” را انتخاب کنید. در طی این فرآیند چندین گزینه ظاهر می شود که می توانید روی آنها کلیک کنید. مرحله 3 نماد تنظیمات در سمت راست صفحه، در ناحیه نوار ابزار با نماد امضا با عنوان “امضاها و علائم”.برای افزودن امضا به نماد PDF، روی نماد امضا کلیک کنید. برای امضای فایل PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf در مرحله چهارم به قسمت Fill and Sign رفته و صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign و Signature Request ظاهر می شود.برای امضا و افزودن سرصفحه شخصی به PDF، روی Fill and Sign کلیک کنید. سپس روی گزینه Add Signature کلیک کنید تا صفحه امضا باز شود. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس شخص مجاز است. هنگامی که صفحه امضا ظاهر می شود، یک پنجره جدید با سه گزینه باز می شود: Draw، Write و Picture. اگر امضای خود را با استفاده از نرم افزار گرافیکی کشیده اید، تصویر اسکن شده را با فرمت های گرافیکی مانند jpg و png ذخیره کنید. سپس روی گزینه image کلیک کنید تا PDF امضا شود. توجه داشته باشید که گزینه Image برای تعیین یک فایل تصویری برای امضا طراحی شده است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام شخص را به صورت مخدوش وارد کند. این ویژگی به شما امکان می دهد سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت روی دکمه “Draw” برای امضا کلیک کنید. در این فرآیند، می‌توانید با قلم دستگاه صفحه لمسی یا خودکار و ماوس امضایی بکشید. پس از کشیدن امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد و برای ذخیره تغییرات روی Apply کلیک کنید.توجه به این نکته ضروری است که برنامه های Adobe پس از امضا به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کننداین ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا هر سندی را با استفاده از امضای پیش فرض امضا کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف با استفاده از گزینه DRAW PDF را امضا کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF ظاهر می شود. برای درج امضا، ماوس را به محل مورد نظر برده و روی آن کلیک کنید. سپس اندازه امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از امضا، PDF را ذخیره کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader نوشتن امضاهای PDF است که به شما امکان می دهد امضاهای نوشته شده را در فایل های PDF وارد کنید. Adobe Reader دارای ویژگی های بسیاری است. یکی نوشتن امضاهای PDF برای ویژگی های رایج است. اولین قدم این است که یک امضای مکتوب برای اسناد PDF وارد کنید، از منوی کشویی در بالای پنجره “Where to sign” گزینه “Write my signature” را انتخاب کنید. سپس نام امضا را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. پیش نمایشی از امضا در بخش “بازبینی امضای خود” نمایش داده می شود. گزینه Change signature style در مرحله دوم شامل چهار سبک برای تغییر سبک امضا می باشد. شما می توانید هر طور که دوست دارید انتخاب کنید.بنابراین، روی OK کلیک کنید تا امضای ورودی به PDF اضافه شودپس از امضای فایل PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf، آن را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم: هنگامی که سبک امضای خود را حفظ کردید، نوبت به گذاشتن امضا می رسد. در طی این فرآیند، می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین، برای ذخیره فایل امضا شده، گزینه «ذخیره» را در تب «فایل» انتخاب کنید. ذکر این نکته ضروری است که قابلیت اشتراک گذاری امضا به روش های مختلف در اپلیکیشن Adobe طراحی شده و در طی مراحل امضا نمایش داده می شود. فرمت ارسال کنید. منبع: شبکه خوی

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …