بیوگرافی ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای

 ملیسا دونگل مدلینگ, عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل

ملیسا دونگل اولین نقش داشتن خود را در سال 2016 بازی کرده می باشد

زندگی‌نامه ملیسا دونگل هنرمند ترکیه ای

ملیسا دونگل (زاده 18 سپتامبر 1999) هنرمند ترکیه ای می باشد که بیشتر به خاطر بازی در نقش داشتن دنیز چلیک در سریال درام بیزیم هیکای شناخته می شود. او هم اکنون شهرت خیلی زیادی در بین هنرمندان جوان ترکیه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این هنرمند جوان ترکیه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذاریم.

چکیده از زندگی‌نامه ملیسا دونگل

نام: ملیسا

نام خانوادگی: دونگل

زمان تولد: 18 سپتامبر سال 1999

موقعیت تولد:  استانبول

شغل: هنرمند

وضعیت تأهل: مجرد

زندگی‌نامه ملیسا دونگل

ملیسا دونگل در 18 سپتامبر سال 1999 در شهر استانبول ترکیه زاده شد. مادر او روس و پدرش اهل ترکیه می باشد.

ملیسا تحصیلی خود را در آکادمی هنر عثمان یاغمور درلی به اتمام رساند. او تلاش هنری خود را با بازی در سریال الیف در سال 2014 ابتدا کرد که سبب معروفیت او شد.

در سال 2016 او در سریال تلویزیونی  Hangimiz Sevmedik در نقش داشتن Sevtap بازی کرد. در همان سال در سریال آرکا سوکاکلار در نقش داشتن نیل به بازی پرداخت.

در سال 2018 در سریال Bizim Hikaye که یک سریال درام بود، در نقش داشتن دنیز چلیک آشکار شد که با همین سریال نیز بیشتر شناخته شد. او به خاطر بازی در این سریال و ایفای نقشش خیلی مورد ستایش و تحسین قرار گرفت.

در سریال Sen Çal Kapımı که پخش آن در سال 2020 از FOX ابتدا شد، او در نقش داشتن “جرن باشار” بازی کرد. ملیسا به علت مشکلات روده ای مجبور شد تا در چند اقبال، از ادامه بازی در سریال سر باز زند.

در جولای سال 2021 اخباری در مورد اختلاف و بگو مگوی ملیسا با پدرش در ارتباط با حضانت خواهر کوچکترش شکار شد. او در کودکی توسط پدرش مورد آزر و آزار قرار گرفته بود که در عاقبت آن، بعدها پدرش به زندان افتاد.

علاقمندی ملیسا دونگل به بازیگری

ماجراجویی بازیگری چگونه ابتدا شد؟ او همیشه میل‌کردن داشت هنرمند شود و در جایی از خود نقشی داشته باشد ، سپس آغاز به آموزش های اولیه بازیگری کرد.

“در طی این روند ، متوجه شدم که آسودگی و تطهیر روانی را نیز تجربه کرده ام. برای من خیلی خوب بود. سپس بازیگری برای من به یک علاقه تبدیل شد. من دوست دارم شخصیت های متفاوتی به خود بگیرم و تأثیرات روانی مشکلاتی را که همه می توانند تجربه کنند ، احتمالا خودم ، از راه احساسات مشابه انعکاس‌یافته کنم. ”

ویژگی های شخصیتی ملیسا دونگل

ملیسا دارای روحیه مثبتی می باشد خیلی شاد و بامزه و وظیفه شناس می باشد. او به گفته خودش در مساوی زندگی سرکش نیست و بر تصویر دارای روحیه انعطاف پذیری نسبت به اتفاقات زندگی می باشد و همیشه زندگی را آن گونه که است. به عقیده او همین خصلت سبب می شود تا او پر انرژی و شاد باشد.

او از تنها بودن بیزار می باشد و ترجیح می دهد اوقاتش را با افراد مورد علاقه و دوستانش بیرون از منزل سپری کند.

ملیسا دونگل روی صحنه چگونه می باشد؟

به عقیده او تعامل و ارتباط بر روی صحنه از بها زیادی بهره‌مند می باشد. او به تعامل و ارتباط با عوامل صحنه مشابه هنرمندان، گروه نورپردازی و افراد پشت صحنه خیلی بها قائل می باشد.

او از تجربه خوب خود در ارتباط با تعامل هماهنگ با عناصر صحنه ” Love Is In The Air” و “Our Story” می گوید.

او از ارتباط خوب و صمیمی اش با هم بازی هایش در هنگام کار می گوید، می گوید آنها خیلی دوست داشتنی و پرکار و پرکار هستند. من دوست دارم از این مردم پرتلاش چیز های با ارزشی یاد بگیرم و از اینکه با این افراد تلاش می کنم سرشاد هستم.

علایق ملیسا دونگل

او به ورزش علاقه بسیاری دارد. از ورزش های مورد علاقه او والیبال و اسکی روی یخ می باشد. او همچنین به موسیقی و نقاشی علاقه دارد و در اوقات فراغتش نقاشی می کشد و موسیقی گوش می دهد، گاهی دیوار های اتاقش را نیز خودش رنگ آمیزی می کند. به تماشای فیلم نیز علاقمند می باشد.

او رویای خیلی ویژه و خیلی مهمی درباره تئاتر دارد ، اما می خواهد آن را در روزگار مناسب با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

او طرفدار پشتیبانی از حقوق زنان می باشد و عقیده دارد که بسیاری از مردان زنان را نادیده گرفته و آنها را تحقیر می کنند. آنها در این زمینه آموزش ندیده اند و از آگاهی کافی بهره‌مند نیستند.

توصیه ملیسا دونگل به جوانان علاقمند به بازیگری

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل, ملیسا دونگل, بیوگرافی ملیسا دونگل

تصویر های اینستاگرام ملیسا دونگل

او می گوید: “بستگی به من ندارد که چیزی را به کسی پیشنهاد کنم ، اما اگر افرادی هستند که مرا دوست دارند و از من پیروی می کنند و به افکار من احترام می گذارند و به آنها اهمیت می دهند ، من می خواهم به آنها بگویم همیشه رویاهای خود را دنبال کنند.

“نه” نگویید و به کار خود ادامه دهید. من اندیشه می کنم پس از ارسال انرژی خوب و حسن نیت به جهان ، هیچ تصادفاً نمی افتد. همه چیز از شخص آغاز می شود. تنها درون خود را مثبت و خوب نگه دارید و سعی کنید مطابق آن زندگی کنید. ما چاره ای نداریم جز اینکه کار کنیم ، یاد بگیریم و خودمان را ارتقا دهیم. ”

دیدگاه ملیسا دونگل از زندگی

او ترجیح می دهد در لحظه زندگی کند. او نه به آینده اندیشه می کند و نه درگیر گذشته می شود ، از لحظه لذت می برد ، اندیشه می کند که این امر زندگی بیشتری را برای او به ارمغان می آورد. من معمولاً سعی می کنم به زندگی به شکل شاد و مثبت نگاه کنم. حتی زمانی که انرژی من کم می باشد ، حتی زمانی که مایوس یا ناراحت هستم ، سعی می کنم آن را بر روی اطرافیانم ، از جمله خودم ، انعکاس‌یافته نکنم.

صرف نظر از اینکه در آن لحظه از چه چیزی ناراحت بودم ، به جای این که خود را به حالت منفی برسانم ، هر تصادفاً که بیفتد ، با کوشش برای برگرداندن خودم به حالت رایج می گویم “بله ، در حال حاضر اتفاق منفی افتاده می باشد ، اما من می توانم این را مثبت کنم ، من این قدرت و انرژی را دارم. ”

زندگی کوتاه تر از آن می باشد که اندوهگین باشی. وقتم را صرف کوشش برای سرشاد کردن خودم می کنم به جای اینکه ناراحت و اندوهگین باشم. من اندیشه می کنم همه باید این راه را امتحان کنند.

هر تصمیمی که تا این روزگار گرفته بودم عاقبت دلاوری من بود. نتایج نیز همیشه خوب نبود ، اما من سعی کردم نتایج بد را سلامت ببخشم یا آنها را خوب ببینم. وقتی افراد در حال تصمیم گیری هستند ، وقتی بین دو گزینه قرار می گیرند ، در واقع هنگام انتخاب “آنچه می خواهند” تکان جسورانه ای انجام می دهند. همه ما این کار را بدون آنکه بدانیم انجام می دهیم و باید پشت این تصمیم بایستیم. این دلاوری واقعی می باشد. به این ترتیب ، ما می توانیم از راه مناسب بودن تصمیماتی که می گیریم ، عزت نفس خود را پشتوانه کنیم. بزرگترین پشتیبان ما ، ما باید دوباره خودمان باشیم.

آثار ملیسا دونگل

ملیسا دونگل، یکی از هنرمندان ترکیه ای می باشد که به تازگی داخل صنعت فیلم سازی شده می باشد و اولین تاثیر او در سال 2014 میلادی در معرض بینندگان قرار گرفت. در ادامه این مطلب، آثار ملیسا دونگل را به شما معرفی خواهیم کرد.

Elif 2014 Arlka sokaklar 2016
 Bizim hikaye  2018 Ashk aglatir  2019
Sen cal kapimi 2020-2021 Sadakatsiz 2021
Ashk mantikam 2021

زندگی نامه ملیسا دونگل, ملیسا دونگل و همسرش, ملیسا دونگل مدلینگ

تصاویر ملیسا دونگل